بلند خواندن

  1. تصویر به نام یادداشت کردن متن طولانی در کوتاه ترین زمان ممکن مرحله 1
    1
    اگر آن را قبلا ندیده اید، هرچه بخواهید در یک قطعه کاغذ یاد بگیر.

مطالب مرتبط : چگونه مطالب طولانی را حفظ کنیم ؟

  1. تصویر به نام یادداشت کردن متن طولانی در کوتاهترین زمان ممکن مرحله 2
    2
    متن را به بخش هایی از 1-2 جمله تقسیم کنید. این بستگی دارد که چه مدت آنها هستند اگر خیلی طول بکشد، آن جمله را یک بخش بگذارید، اگر کمی کوتاه باشد، جمله بعدی را هم اضافه کنید. اگر جمله ای که بعد از کوتاه بودن طول می کشد، طول می کشد، سپس سعی کنید کمی کوتاه را به خاطر بسپارید و از طولانی که در بالا توضیح داده اید استفاده کنید.
  2. تصویر با عنوان «حفظ متن طولانی در کوتاهترین زمان ممکن» مرحله 3
    3
    متن را یاد بگیرید
  3. تصویر به نام یادداشت کردن متن طولانی در کوتاه ترین زمان ممکن. مرحله 4
    4
    کاغذ خود را پایین بیاورید تا بتوانید آن را به وضوح با بالا بردن آن ببینید.
  4. تصویر به نام یادداشت طولانی متن در کوتاه ترین زمان ممکن گام 5
    5
    شروع به بخش اول خود کنید، با خواندن آن به زودی به خودتان، بیش از حد، تا زمانی که شما می توانید بدون نگاه کردن به مقاله انجام دهید.
  5. تصویر به نام حفظ متن طولانی در کوتاهترین زمان ممکن مرحله 6
    6
    همین کار را با بخش بعدی انجام دهید.
  6. تصویر به نام حفظ متن طولانی در کوتاهترین زمان ممکن مرحله 7
    7
    بخش اول خود را با صدای بلند بخوانید اگر شما احساس عجیب و غریب نمی کنید (اگر آن را با صدای بلند بخواهید بهتر است) یا فقط آن را در ذهن خود بخوانید. بعد بخش دوم خود را، سپس سوم و غیره بگویید. اگر بر روی هر چیزی گیر نیاورید و احساس می کنید که می توانید آنها را بدون نگاه کردن به مقاله خود به درستی به یاد داشته باشید، سپس این کار را انجام دهید. اگر گیر کرده اید و نمی توانید متن را بخاطر داشته باشید، پیش بروید و به مقاله نگاه کنید.
  7. تصویر با عنوان «حفظ متن طولانی در کوتاهترین زمان ممکن» گام 8
    8
    بخش بعدی را با خواندن آن، مانند بخش های دیگر، حفظ کنید، تا زمانی که بتوانید آن را با نگاه کردن به مقاله انجام دهید. سپس تمام سه بخش را بخوانید.
  8. تصویر به نام یادداشت طولانی متن در کوتاه ترین زمان ممکن گام 9
    9
    یادآوری پاسخ با استفاده از تصاویر با استفاده از تصاویر پاسخ های خود را حفظ کنید خواندن متن و ایجاد یک داستان اگر آن را. این به شما کمک خواهد کرد تا پاسخ های بلند مدت را حفظ کنید.

2

نوشتن آن را پایین

  1. تصویر با عنوان «حفظ متن طولانی در کوتاهترین زمان ممکن» گام 10
    1
    نوشتن متن زمان را برای کپی متن کامل (با دست، نه بر روی کامپیوتر) بکشید. واقعا به کلمات که شما آنها را در حال نوشتن آنها تمرکز، به عنوان این کمک خواهد کرد که شما آنها را به یاد داشته باشید بعد. مشاهده کلمات در دست خط خود نیز کمک خواهد کرد.
  2. تصویر با عنوان «حفظ متن طولانی در کوتاه ترین زمان» گام 11 امکان پذیر است
    2
    چند بار از طریق آن بخوانید. چندین بار از طریق متن بخوانید. شما می توانید این را با صدای بلند انجام دهید، اگر ترجیح می دهید. هر کلمه کلیدی را برجسته کنید
  3. تصویر با عنوان «حفظ متن طولانی در کوتاهترین زمان ممکن» گام 12
    3
    متن را ببندید، سپس سعی کنید آن را بازنویسی کنید. نسخه اصلی متن و نسخه دست نویس خود را پوشش دهید. یک ورق کاغذ تمیز را بیرون بکشید و تلاش کنید متن را بازنویسی کنید. لازم نیست کلمه ای برای کلمه یا حتی جملات کامل نوشته شود - فقط سعی کنید کلمات کلیدی را به یاد داشته باشید.
  4. تصویر با عنوان «حفظ متن طولانی در کوتاهترین زمان ممکن» گام 13
    4
    اشتباهات را بررسی کنید متن کامل را بخوانید و آن را با نسخه ای که فقط نوشتید مقایسه کنید. توجه ویژه ای به نقاط مهم که شما از دست داده اید.
  5. تصویر به نام یادداشت کردن متن طولانی در کوتاه ترین زمان ممکن. مرحله 14
    5
    دوباره امتحان کنید اکنون متن اصلی را پوشش دهید و سعی کنید آن را بازنویسی کنید، این بار با استفاده از احکام کامل. این روند را تکرار کنید تا زمانی که تمام متن را کاملا حفظ کنید.