با سلام به همه دوستان

من در لیگ جهانی حافظه

شاید با خودتون فکر کنید رفتم اون ور آب اونم با این وضعیت ارززززززز

 

خیلی راحت با اینترنت در لیگ جهانی حافظه شرکت کردم بعد از یادگیری تکنیک ها و روش های تقویت حافظه بهترین جا برای اینکه خیلی سریعتر و بهتر عمل کنم همین وب سایت لیگ حافظه بود

خرید پک طلایی کاخ ذهنی و دانلود   کلیک کنید

 

در این پست رکورد های حافظه خودم رو برای شما دوستان عزیز جان و علاقمندان به تکنیک ها و تقویت حافظه و یادگیری قرار دادم تا انگیزه بیشتری برای استفاده از این روش ها داشته باشید

 

واقعا بدون روش و تکنیک نمیشه این همه عدد یا تصویر و یا هر چیز دیگه رو در این 60 ثانیه بخاطرسپرد به جز با تکنیکهای تقویت حافظه

در بین این تمرینات حافظه ای که داشتم با بعضی افرادی که تجربه بیشتری نسبت به من در استفاده از تکنیک های حافظه داشتند چندتا مسابقه هم دادم البته بعضیا هم تجربه کمتری نسبت به من داشتند
این مسابقه اول من با یه رقیب خارجی که خیلی هم حرفه ای هستش ولی اینجا تمرکز خودش از دست داده
30 image memorize
======================================================
حفظ عدد 40 رقمی در 56 ثانیه
=====================================================
memorize numbers
========================================================
حفظ عدد 50 رقمی در 49 ثانیه
========================================================
حفظ عدد 55رقمی در 44 ثانیه
 
 
دوستان خودتون قضاوت کنید که با تمرین و استفاده از تکنیک های تقویت حافظه میشه خیلی سریعتر و
 
 
بهتر بخاطر سپرد
 
 
برای دریافت اموزش های عضو کانال ما بشید